کتابخانه

به دنیای هنر رنگ خوش آمدید.

چرا شناخت رنگ در هنر بسیار مهم است؟

نشان دادن غروب گرم خورشید کنار ساحلی آرام با درختان بلند بدون رنگ ممکن نیست. با با کمک  رنگ می توانیم فضای درونی ذهن خود را نشان دهیم. رنگ به ما کمک می کند تا فضای غالب بر صحنه را آنچنان که می خواهیم و در فکر داریم نشان دهیم. رنگ های به ما کمک می کنند تا نماد و نشانه ها را به خوبی به تصویر بکشیم طیف های رنگی هستند که صحنه ها را واقعگرایانه به ما نشان می دهند و ترکیبی درست از صحنه را به ما ارائه می کنند.

این کتاب رنگ را در ارتباط با هنر و نقاشی پوشش می دهد و اطلاعاتی در مورد تئوری رنگ ها و اصطلاحات مهم، روانشناسی رنگ، رنگدانه ها و ترکیب رنگ ها ارائه می دهد.

اگر هنرمند هستید و رنگ را نمی فهمید، مانند مسافری هستید که چمدان خود را در خانه جا گذاشته است. دیر یا زود باید به عقب برگردید و اگر می خواهید خیلی دور بروید باید آن را دریافت کنید.

هر رنگ به تنهایی معنا و مفهومی کلی دارد اما زمانی که شما رنگ ها را باهم ترکیب می کنید می تواند معنایی جدید خلق کند از این رو ترکیب کردن رنگها به درستی کاری دشوار است که این کتاب می تواند راهنمای شما در این مسیر سخت باشد.

“طراحی رنگی” عنوان کمی غیر معمول است، زیرا نظر واضح این است: “چه تفاوتی با نقاشی دارد؟”در این کتاب  کمتر از چهار روش طراحی در مدیوم های رنگی مختلف را بررسی می شود که تنها یکی از آنها مرتبط با نقاشی است.

در این کتاب شما رنگ ها را با بازی کردن می آموزید این کتاب با بازی های پر تکرار به شما 50 روش برای ایجاد یک ترکیب درست رنگ نشان می دهد.

اسکرول به بالا