3Ds MAX

آموزش نرم افزار تری دی مکس

درباره نرم افزار

Autodesk 3ds Max اتودسک تری دی مکس یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود. نرم افزار 3ds Max بخاطر داشتن ابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازیهای رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلمها بسیار پرکاربرد است. Autodesk 3ds Max به شما این امکان را می دهد تا طرحها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. مهندسان می توانند به راحتی طراحیهای خود در محیط اتوکد را وارد این برنامه کرده و نمای سه بعدی طرح خود را ایجاد کنند و با چاپ آن، نمای کلی طرح خود را قبل از اجرا به مشتریان خود نشان دهند.

جلسه اول

برای شروع هر نرم افزاری شما باید با محیط کاربری نرم افزار به خوبی آشنا شوید چرا که اگر نتوانید به خوبی با محیط کاربری ارتباط برقرار کنید کار کردن با نرم افزار برای شما سخت خواهد شد.

جلسه دوم

در این جلسه با سر برگ پنل و ابزارهای جئومتری آشنا می شویم و تا حدودی با پارامترهای آن کار خواهیم کرد.

جلسه سوم

در ادامه جلسه دوم در این جلسه پارامترهای ابزارهای جئومتری را بیشتر مورد بررسی قرار می دیم و سعی می کنیم با همین ابزارهای کوچک صحنه ای خلق کنیم.

جلسه چهارم

ابزارهای ترانفورمیشن از ابزارهای بسیار مهم در هر نرم افزار گرافیکی می باشد چرا که این ابزارها هستند امکان حرکت های مختلف را بر روی اجسام به ما می دهند.

جلسه پنج در حال آماده سازی

اسکرول به بالا